Missfall

Jag har ju skrivit en del om Josse, graviditeten och endometriosen. Hon har varit väldigt öppen med det hela och delat med sig om hur det har gått. En del har frågat hur hon mår och så, därför kommer en liten uppdatering.
Jag vet verkligen inte hur man säger det på ett "snällt" sätt. Hon har fått missfall. Beskedet fick hon för en dryg månad sen och det är ju inte riktigt lika roligt att dela som allt det andra runt graviditeten. I och med att hon själv inte gått ut med det så har jag inte velat skriva något här innan. Jag som är så fantastiskt mottaglig för precis allt på sistone har ju självklart tagit det här alldeles för hårt. Men nu siktar vi framåt. Josefine och Robert väntar med ett nästa försök så får Josses kropp vila ordentligt.
 
Piggar upp inlägget med två bilder från lägenheten och den sista är på kyrkan precis vid jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0