Lycka

Jag nämnde att jag var på bio i förra inlägget. Det var jag, Josse, Robert, Linus, Lisen och Lillen.
Lillen heter egentligen Fredrik och han har väl fått sitt smeknamn för att han inte är så himla lång. Han är också med i tuffa Riders.
Vi åt middag på en av asiatrestaurangerna i stan, tydligen den sämsta. Varför vi åt där fick jag aldrig riktigt fram men vi hade lite kul åt den dåliga servicen i alla fall. Den här kvällen var den första som jag gjorde något annat än jobba och jag kände verkligen samhörighet. Kändes som att vi hade samma humor och nivå. Mysigt och trevligt.
Skör som jag är dessutom kom det än och annan tår för att jag var så himla glad över kvällen och umgänget. Jag var sådär löjligt lycklig :)
 
Ett riktigt fint gäng och då har jag inte träffat alla än!
 
Något annat jag blir glad över är den här fina utsikten som jag möts av varje morgon


Kommentarer
ylva dalén

Man blir ju lite avundsjuk på utsikten! Gänget får ju träffa en tjej som är proffs på att retas.Medfött? Några nya roliga kunder?
Kramisar! Y.D

Svar: Haha, eller hur! Nja, roliga och roliga, många "vanliga". Får kanske köra ett litet inlägg om kunderna..Kram
Eva Dalén

2013-01-09 @ 07:56:09
Allan

God fortsättning Eva! Det var kul att se dig och och höra om dina äventyr. Fantastisk vintervy, njut av den! Kramar från ett helt snöfritt København med plus 7 grader och regn :-(

Svar: Tack, detsamma! Hoppas plusgraderna fortsätter och att du får lite sol till det!
Eva Dalén

2013-01-09 @ 18:12:25
chefen

Va söt du är lilla my!<3 du är så välkommen i "gänget":-)

2013-01-13 @ 02:43:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0