Fina människor

Jag har så mycket fina människor runt omkring mig och jag trivs här. Vill få upp alla mina grejer och hitta en fin lägenhet eller kanske ett litet hus :)

Skrivet av Josefine på facebook:
Vet ni? jag har världens bästa anställda. Hon bara gör saker utan att ja behöver säga till, fixar saker jag inte ens bett om, ger mig energi att göra det jag egentligen inte orkar fixa just nu..OCH hon ställer upp som barnvakt när man behöver!:) tack Eva för att du är du och den du är! ♥

Tjejerna på salongen är snälla trots att jag gnäller och pekar som en tant

Skrivet av Robert på Facebook:
Bakis fru där inne som bara vill sova :-o . Drar mig ut o pular o fixar skarvsladen som granne behagade dra in i sin snöslunga. Laddar med Ozzy vällandes ur högtalarna :-D
Hon o Eva höll ut längst, fast dom jobbat mest o sovit minst hela den senaste månaden. Starkt jobbat av flickorna Eva & Josefine.. Men där tar jag åt mig äran, uthålliga är en sann Ericsson o Eva hon platsar in där..

Lillen ställer upp och övningskör med mig. Står ut med att jag svär på snuskigt språk, får panik och är långsammast i världen

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0