Män!

Varning för känsliga läsare ;)
 
Jag vet inte vad som hänt men alla är do-able. Det är väl för att jag lite ensam som jag tycker att alla killar är snygga. Gamla, unga, fula, fina, tjocka, smala, alltså alla är helt plötsligt väldigt attraktiva. Jag bygger upp små historier om alla också, hur vi skulle ha det tillsammans. Jag vet, jag är knäpp och lite ensam.
 
Bla har jag en granne som jobbar på teatern (teatern som jag får hyra min lägenhet av). Jag har verkligen inte hittat tvättstugan så jag gick och plingade på hos honom och frågade var den låg (högst upp i huset). Mycket stilig man/kille som jag kollat upp på nätet :P
 
Så har vi ju körskoleläraren, lagom dryg med tatueringar. Har kollat upp honom också, 38 år, singel och bor alldeles i närheten av mig.
 
En utav rörmokarna som jobbat på salongen var också lite söt, i min ålder. Sistr han var här hade han en tejp på ryggen. Jag såg inte om det skulle vara där eller inte så jag frågade. Så såg vi att det var någon som skrivit jag fyller år idag, jag avslöjade ju allt... När han skulle gå sa han leendes "Blir det något mer problem får du ringa min kollega, för mitt nummer har ni ju inte."...
 
Kassören på Ica, sitter i kassan vaarje gång jag är inne. När det har varit långa köer så man inte kan se vem som sitter i kassan så har jag självklart hamnat i hans kassa också. Vi skojar lite varje gång, trevligt!
 
Kjell&Company, där har vi en riktigt trevlig kille, riktigt trevlig verkligen. Tänkte gå förbi och höra om han ville hitta på något någon gång, inte som en dejt utan för att jag behöver någon att umgås med ibland.
 
 
Ett litet mål jag har börjat med är att jag ska le mot alla jag möter. Inte titta ner i marken eller åt ett annat håll när man går förbi någon. Inte heller köra det där leendet när man tycker att man ler lite försiktigt men egentligen så syns det inte alls. Jag ska alltså smila riktigt stort och se alla i ögonen. Det är faktiskt väldigt ovant men kul. Folk blir ju glada, en del fundersamma men det är ju också lite kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0