Linus & Lisen

Två nya profiler i bloggen :)
 
Linus är en av Roberts bästa vänner och ingår i deras (supertuffa) klubb Riders. Jag vet inte exakt vad det är för något men dem är ett gäng som kör tuffingcross och scooter och sånt ;) (Jag kommer bli så hatad efter det här)
Iaf Linus, han skulle kunna vara Roberts brorsa, störtskön. Han har självdistans, humor, är omtänksam och vettig. Jag har bara bra människor runt mig nu känns det som. Förutom att dem jävlas och retas en hel del men det är jag ju van vid (tack släkten).
Linus är tillsammans med Lisen och dem har en liten son som heter Tiger
 
Lisen är väldigt söt och sprallig. Hon envisades om att vi skulle lära känna varandra så hon tvingade med mig när gänget skulle på bio, som vi bondade när vi satt i varsin ände och kollade på Twilight ;) Hon är väldigt omtänksam och busig och alltid glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0